Amatørutstillingen utsettes til høsten 2021

Inntrykk fra utstillingsrom

Nittedal Kunstforening  har ventet i det lengste med håp om å kunne avholde denne utstillingen. Ut fra den siste utviklingen med økende spredning av det muterte viruset, ser vi at det vanskelig lar seg gjøre å gjennomføre utstillingen med nødvendig forebygging for besøkende og oss som arrangører. Nittedal kommune har også gitt klare anbefalinger om ikke å avholde innendørs arrangement.

Vi arrangerer ca. hvert 3. år en amatørutstilling av billedkunst og kunsthåndverk. Utstillingen er svært populær hos publikum, og salget er alltid bra.

Kunstforeningen har faste utstillingslokaler i Utheim Grendehus ved Nittedal stasjon.

Til årets utstilling håper vi på minst like god deltakelse av kunstnere som tidligere.

Vi har et sterkt ønske om å vise fram arbeider fra mange positive og kreative påmeldte, og har som mål  å gjennomføre en ny utstilling til høsten.

Amatørutstillingen blir hengt opp i storsalen på Utheim i begynnelsen av september og vil vare ut måneden.

Til dere som allerede er påmeldt, så kan dere stille ut de samme arbeidene som er påmeldt nå, men kan også endre påmeldingslisten. Ved endring bruk samme påmeldingsskjema, og send til en av oss nedenfor, innen 15. august.

Innlevering av arbeider på Utheim Grendehus onsdag 6. september på dagtid, eller etter avtale.

Nærmere informasjon om utstillingen kommer i august.

Vi håper at dere fortsatt er interessert i å være med på å stille ut hos oss, gi gjerne tilbakemelding så snart som mulig.

Vi håper på en mer normal høst, og ønsker dere igjen velkommen til å fylle Utheim Grendehus med kreativitet og fargeglede!

for Nittedal Kunstforening v/styret Unni Nordkild Skjønsberg

Påmelding amatørutstilling 2021