Program 2020

21. – 29. mars

KunstSkansen – Et profesjonelt atelierfellesskap Gruppen har som mål å tilrettelegge for produksjon og formidling av kunst og kunsthåndverk i lokalene på Blaker.

22. april

Årsmøte på Utheim, storsalen, kl. 19.00 UTSATT

22. september

Årsmøte avholdes på Utheim, storsalen, kl.19.30

29. august

Sensommerture  i år går til Kistefos og Hadeland glassverk. Sparebankstiftelsen Jevnaker, Lunner og Nittedal sponser gratis inngang til innbyggere i disse kommunene.

19. – 27. september

Fanfare – Vår lille høstutstilling med fire kunstnere på Utheim, møterom og peisestua.

23. oktober

Medlemsmøte og markering av foreningens 50-års jubileum (stiftet 19. oktober 1970), storsalen kl. 19.00. UTSATT TIL VÅREN 2021 pga. COVID19.

21. – 29. november

Juleutstillingen vises på Utheim, storsalen, møterommet og peisestua.

Arrangementene ovenfor vil også komme som egne invitasjoner 1 – 2 uker på forhånd.

Gallerivandringer eller andre arrangementer kommer som ekstra tilbud 1 -2 uker på forhånd